Isnin, 3 Ogos 2009

Siri The Arrivals

Pernahkan anda menonton siri The Arrivals? Siri ini dibuat oleh beberapa orang anak muda yang memperihalkan tentang sistem dajjal yang sedang berjalan dalam dunia sekarang ini tanpa ramai yang menyedarinya. Setiap video panjangnya 10 minit dan ada 51 siri.

Video ini telah memaparkan dengan begitu baik sekali tentang sistem dajjal yang sedang berlangsung. Disertai dengan ayat-ayat al-Quran serta hujah-hujah yang bernas. Siri ini menyedarkan kita siapakah yang sedang menjalankan tugas-tugas dajal. Bagaimanakah mereka mempengaruhi dan menkhayalkan kita tanpa kita sedari. Bagaimana mereka melalaikan kita dengan duniawi. Bagaimana dasyatnya rancangan yang mereka telah, sedang dan yang akan berlaku nanti.

Saya nasihatkan agar saudara-saudari menonton siri ini. Anda boleh download siri ini di internet. Kebanyakan siri ini di youtube telah dipadamkan. Jika anda berdekatan dengan saya, anda boleh copy daripada saya.

Jika ada sesiapa yang mahir bahasa Inggeris, bolehlah tolong terjemahkan kata-kata dalam siri ini dan letakkan dalam siri tersebut sebagai satu amal. Mudah-mudahan dengan adanya terjemahan, lebih ramai yang akan mendapat kesedaran.

Namun nasihat saya, anda tidak diwajibkan untuk mempercayai apa yang dipaparkan. Ianya hanyalah teori yang cuba disampaikan. Saya sendiri ada beberapa perkara dalam siri tersebut yang saya tidak setuju. Sekian terima kasih.

1 ulasan:

  1. assalamualaikum .. saya nak simpan siri wakw up project.. saya cari tak jumpa( dah pernah tengok)

    BalasPadam