Ahad, 29 Mac 2009

Peristiwa 9/11 - Satu Konspirasi Yahudi.

Adakah anda masih ingat peristiwa 9/11? Peristiwa pengeboman WTC pada 11 September 2001 itu walaupun telah 8 tahun berlalu namun masih banyak misteri yang belum terungkai. Adakah benar ianya satu perbuatan yang disengajakan? Mari kita lihat.
WTC yang diperbuat daripada keluli tidak akan runtuh dengan kebakaran sedemikian rupa. Laporan yang menyatakan bahawa WTC runtuh disebabkan teras besinya telah menjadi lembut akibat suhu yang panas telah dipertikaikan. Hasil kajian mendapati teras besi itu tidak menjadi panas. Oleh itu, bangunan itu tidak sepatutnya runtuh. Jadi, bagaimana WTC boleh runtuh dalam kebakaran hanya selama 90 minit?
Mengikut kata saksi dalam kejadian itu, mereka mendengar beberapa letupan bom sejurus sebelum WTC itu runtuh. Jika anda perhatikan dengan teliti video runtuhan WTC, anda akan nampak letupan pada bangunan tersebut. (rujuk www.youtube.com/watch?v=uilVwJN1qT8).
Selain itu, bangunan di tepi WTC iaitu WTC7 yang tidak dirempuh kapal terbang serta hanya diliputi debu-debu runtuhan turut runtuh!!!!! Mengapa perkara yang sebegini pelik boleh berlaku? Jawapannya ialah bangunan itu turut diletupkan dengan bom.
Marvin P. Bush iaitu adik Presiden Bush merupakan pemilik SECURACOM. Syarikat ini merupakan pengendali keselamatan bagi WTC, Dulles International Airport dan United Airlines yang mana ketiga-tiganya terbabit dalam kejadian ini.
Kesimpulan yang dibuat oleh pakar ialah WTC memang telah dilanggar oleh kapal terbang namun keruntuhan WTC bukanlah disebabkan oleh kesan pelanggaran kapal terbang tetapi disebabkan bom yang dipasang di dalam bangunan tersebut. Mengapa AS mengebom bangunan mereka sendiri?
Mari kita kaji pula bangunan PENTAGON yang didakwa dirempuh oleh kapal terbang. Tahukah anda bahawa tidak ada langsung serpihan kapal terbang pada bangunan terbabit mahupun disekitar kawasan itu. Itulah yang sebenarnya yang terjadi. Tambah mengusutkan keadaan, daripada lebih 60 kamera yang menghala ke PENTAGON, tidak ada satupun yang merakam perlanggaran terbabit. Sebaliknya hanya gambar letupan yang dirakam. Disamping itu, luas kawasan perlanggaran tidak telus pun untuk sebuah kapal terbang. Tidakkah ini sesuatu yang pelik?
Setelah saya membuat kajian di internet, saya membuat kesimpulan berikut. Pihak AS sendiri yang melakukan kejadian ini tetapi menuduh al-Qaeda yang melakukanya. Pihak AS dan konco-konconya telah menjadikan kejadian sebagai satu alasan untuk menjayakan agenda jahat mereka. Sekarang mereka telah ada alasan untuk menyerang negara-negara Islam.
Anda lihat, selepas peristiwa 9/11, AS telah pun berjaya menjajah dan memusnahkan negara Afganistan dan Iraq. Sekarang ianya telah mereka ke satu lagi negara Islam iaitu Pakistan. AS juga telah cuba untuk mencari jalan bagi menakluk Iran dan Syria dengan memainkan isu senjata nuklear dan sokongan terhadap pengganas. Tindakan AS ini sebenarnya adalah hasil "tangan-tangan Yahudi". Yahudi telah menggunakan AS untuk berperang dengan umat Islam bagi pihak mereka. Yahudi yang sememangnya amat benci dan memusuhi umat Islam dan agamanya ingin melihat kehancuran Islam.
Adakah kita umat Islam di Malaysia selamat daripada "permainan" ini? Adakah tahun depan kita masih dapat makan nasi? Adakah tahun depan kita masih dapat hidup dengan aman damai? Adakah tahun depan kita masih lagi diperintah oleh pemerintah Islam? Janganlah anda terlalu yakin.
Cubalah lihat jiran-jiran kita.
Thailand, merupakan sekutu kuat AS. Mereka selalu mengadakan latihan ketenteraan bersama. Sejak dari zaman dahulu lagi, Thailand (Siam) memang selalu menyerang kita. Adakah selepas ini, mereka tidak lagi menyerang Malaysia? Bagaimana jika AS menawarkan untuk "mengembalikan" Terengganu,Perlis, Kedah dan Kelantan kepada Thailand? Ingat, AS sanggup menggunakan apa sahaja strategi untuk menghancurkan umat Islam hatta dengan mengorbankan rakyat negara mereka sendiri pun.
Filipina juga merupakan sekutu kuat AS malahan selalu mengadakan latihan ketenteraan bersama. Dalam peperangan dengan Bangsamoro, AS turut terlibat secara tidak langsung dengan membantu Filipina. Filipina juga secara rasmi belum lagi menggugurkan tuntutan terhadap Sabah.
Jangan lupa Singapura. Saya pernah lihat di televisyen Singapura, tanpa berselindung mereka menunjukkan simulasi berperang dengan Malaysia. Singapura juga menggunakan ideologi dan strategi ketenteraan Israel. Singapura juga meletakkan jet pejuang mereka di Taiwan untuk tujuan latihan kerana betuk muka bumi Taiwan yang hampir sama dengan muka bumi Malaysia. Malah, Singapura juga mendapat keistimewaan daripada AS apabila dibenarkan membeli kelengkapan ketenteraan yang terkini daripada AS sedangkan Malaysia hanya dibenarkan membeli kelengkapan tentera yang telah usang.
Jadi, perasankah kita bahawa kita dikelilingi oleh jiran-jiran yang tidak begitu memihak kepada kita? Jiran yang AS bila-bila masa boleh gunakan untuk menghancurkan kita. Pernahkah anda dengar bahawa pihak British pernah menawarkan kepada Tunku Abdul Rahman untuk menghancurkan kapal British tetapi menuduhkan Indonesia yang melakukan sebagai alasan untuk menyerang Indonesia? Jadi, Mat Saleh ini memang menggunakan pelbagai cara untuk menghancurkan pihak lain.
Sudahkan Malaysia bersedia untuk mempertahankan diri? Saya bagi jawapannya "TIDAK". Malaysia masih bergantung kepada peralatan pertahanan daripada AS, Russia dan Eropah yang sudah semestinya tidak akan menjual peralatan terbaik mereka apatah lagi jika kita berperang dengan mereka. Kita juga masih belum mempunyai industri pertahanan kita sendiri. Orang lain sudah 100 tahun lebih membuat kapal terbang tetapi orang kita masih lagi belum mampu membuatnya. Jiwa orang kita juga masih belum begitu kental. Kita lebih sukakan hiburan, filem, lagu, bersembang kosong, banyak berehat dan sebagainya. Hasilnya, orang lain sudah begitu jauh ke depan tetapi kita masih lagi di takuk sekarang. Saya tidak kata kepada orang sahaja tetapi juga kepada diri sendiri. Sekian, Wassalam dari Roslan Ismail.

2 ulasan:

  1. salam...rmai org kto msh x amk iktbr thdp apo hok blaku bk sblm ni @ msa lo ni.bdk2 muda dngn khnytn n kkhyln mrk dgn hbrn n sglo mcm dakyah2 brt.puok2 mda hok spttnyo jdi bentng kpd ngro,hncr blako.bkn smuo,tp kbnyokkn.jdi apo la adonyo ngr kto hri ini klu puok2 mdo x sdar bgn dri khnyttn mrk.kto kno ingt bhw ore mdo adlh aset plng bhrgo bt ngro.skdr mmnjam kto hok sohor,pmuda hrpn bngsa,pmudi tiang ngro....takbir(faiz omar)

    BalasPadam
  2. TAKBIR
    INI SEMEMANG NYA KONSPIRASI YAHUDI YANG JAHAT INGIN MEMUSNAHKAN ISLAM

    BalasPadam