Rabu, 13 Januari 2010

Yahudi merancang Perang Salib baru.

Eropah seperti yang diketahui ramai dikuasai oleh tangan-tangan Yahudi melalui Freemason dan Illuminati terutamanya. Mereka bergerak menyusup melalui media, sistem kewangan dan juga pentadbiran. Media digunakan oleh Yahudi untuk mengawal pemikiran rakyat di negara tersebut. Cara berfikir rakyat telah diatur supaya mengikut kehendak mereka. Tidak hairanlah rakyat di Eropah bersikap anti Islam kerana media yang memainkan sentimen anti Islam. Rakyat Eropah juga bersimpati terhadap Yahudi kesan isu Holocaust yang dimainkan media Eropah. Di Eropah, anda boleh menghina tuhan tetapi anda akan dikutuk jika menghina Yahudi.

Yahudi juga memainkan peranan tentang siapa presiden atau perdana menteri bagi negara di Eropah yang harus dilantik. Ketika US mengambil keputusan untuk menyerang Iraq, Perancis yang presidennya ketika itu ialah Jaucues Chirac dan Jerman yang Canselornya ketika itu ialah Gerhard Schroder bangun menentang tindakan US tersebut. Tindakan Perancis dan Jerman ini tidak disenangi oleh Yahudi kerana mereka sudah lama melobi US agar menyerang Iraq. Pada pemilihan presiden dan cancelor baru Perancis dan Jerman, kedua2 ketua negara ini telah tewas. Dengan serta merta, dasar menentang penaklukan Iraq bertukar 180 darjah kerana ketua negara yang baru adalah pro penaklukan Iraq. Lihat bagaimana Yahudi mengatur siapa yang harus menjadi ketua negara bagi kedua-dua presiden tersebut.

Apa yang saya mahu ceritakan disini adalah bagaimana populasi Islam di Eropah adalah agak ramai. Kebanyakan umat Islam di Eropah dibawa masuk oleh pemerintah dari negara dari Asia dan juga Afrika. Umat Islam di Britain kebanyakannya berasal dari Pakistan. Umat Islam di Perancis di bawa dari Algeria. Umat Islam di Jerman berasal dari Turki. Yang menjadi kemusykilan, bagaimana negara Eropah yang diketahui anti Islam boleh membawa ramai umat Islam menjadi warganegara mereka?

Disinilah liciknya orang Yahudi menjalankan tipu muslihat untuk mencetuskan kekacauan. Yahudi yang mempunyai pengaruh yang kuat dalam pemerintahan negara di Eropah telah mempengaruhi negara Eropah untuk membawa masuk orang Islam atas alasan untuk memenuhi permintaan terhadap tenaga buruh. Tetapi mengapa hanya ramai dari orang Islam? Kenapa bukan dari negara Eropah yang lain? Kenapa bukan dari India, China atau Vietnam?

Tujuan sebenar disini adalah supaya pada masa akan datang akan berlaku pertelingkahan antara umat Islam dan orang Kristian. Mereka merancang supaya akan berlaku pembunuhan beramai-ramai terhadap umat Islam seperti mana yang berlaku di rantau Balkan. Pembunuhan beramai-ramai terhadap orang Islam itu akan mencetuskan tindak balas dari negara Islam yang lain seterusnya akan berlaku peperangan antara Islam dan Kristian sebagai mana perang salib yang terdahulu.

Sekarang ini pun telah ada pertelingkahan antara orang Islam dan Kristian di Britain. Begitu juga isu purdah di Perancis. Media semakin mengapi-apikan kebencian terhadap orang Islam. Orang Islam dituduh mengebom keretapi di Britain padahal yang mengebomnya adalah ejen-ejen Yahudi. Ini dipanggil "false flag". Umat Islam kena ambil tahu tentang taktik orang Yahudi ini supaya kita dapat menghalang perkara yang buruk menimpa umat Islam.

Bagi saya, perang salib yang baru sudahpun bermula. US telah menguasai Iraq dan Afganistan. Sekarang US sedang mencetuskan kekacauan di Pakistan. US juga mencetuskan kekacauan di Iran dari dalam. Dalam seminggu ini, US mula menyebut tentang Yaman dan Somalia. Syria memang telah lama diintai. Arab Saudi, Mesir, Kuwait dan Jordan memang telah ditawan jiwanya. Semuanya adalah negara Islam. Malaysia? Memang sedang ditawan bagi yang mengetahuinya.

5 ulasan:

  1. Kenapa tiba2 isu pengunaan nama ALLAH dibangkitkan?
    mungkin ini rancangan yahudi untuk mencetuskan kekacauan di MALAYSIA. Lihat la gereja2 yang telah diBom. Mungkin satu hari nanti ada pula masjid yang diBom kerana ingin membalas dendam dari pihak tertentu. Jika itu belaku sudah pasti akan belaku kekacauan antara Islam dan Kristian di MALAYSIA,,,

    BalasPadam
  2. apa pula yang kita rancang?

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. MOHON SHARE UNTUK KEBAIKAN BERSAMA...

    BalasPadam
  5. @ Semuanya adalah negara Islam. Malaysia? Memang sedang ditawan bagi yang mengetahuinya.

    Konco2 Yahudi Dajjal diutara Malaysia dialah Thailand, diselatan Malaysia pula dialah Singapura. Pangkalan Yahudi Dajjal terbesar dirantau Nusantara adalah Singapura. Kedudukan semenanjong Malaysia tersepit ditengah2. Percaturan Yahudi Dajjal sangat licik, pertama2 ditawan dulu pemimpin2 Melayu yg talam 3 muka. Kalau dulu Malaysia sekadar sedang ditawan, tetapi kini Malaysia sudah pun ditawan. Akibatnya antaranya yg terkini ruang angkasa Malaysia sudah ditawan. Satelit2 Yahudi Dajjal bebas menceroboh masuk mengintip hal dalaman Malaysia.

    Dibumi Malaysia, siapakah yg paling digeruni ditakuti oleh Yahudi Dajjal? Dinegara Malaysia, siapakah dia yg sedang diintip2 dicari2 diburu oleh Yahudi Dajjal? Jawabannya cobaklah direnongkan dgn matahati sendiri... Allahu'alem...

    BalasPadam